Jag lever!

2015-06-26 @ 22:10:15
Det var dock ett tag sedan jag skrev här. Ber om ursäkt för det, men senaste dagarna har jag spenderat från morgon till kväll på Ica och lika så i morgon då kör jag sista långpasset för denna vecka 7:30-19:00, låt dagen hå fort!! Sedan jobbar jag även söndag dock 9-14 nästan ledig ju! Även nästa vecka måndag-torsdag ledig fredag jobbar lördag, ledig söndag lite olika pass och varierande tider. Men nu fokuserar vi på morgondagen och hoppas de blir en dag som går fort. Ska försöka göra lite förr inlägg men inte så roligt att höra om en dag på ica, haha!

Nej, dags att sova upp vid cirka 6:30 imorgon. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0