Julklappar 2015

2015-12-27 @ 13:53:00
Hej!
Jag tänkte visa er vad jag fick i julklapp från mattias, mamma, Peter, syskonen och mostrar och mormor.
 
Värmefilt (från älskling)
 
Teflon bakplåtspapper (från mamma&peter)
 
Presentkort på IKEA 150:- och 500:- (den ena från mormor och det andra frånmamma&peter)
 
Badkulor (från mamma&peter)
 
Handdukar (från min syster Anna)
 
100:- (från mormor)
 
Lykta (från mamma&peter)
 
Markeringslappar (från mamma&peter)
 
Nagelpolerare (från min syster Lena)
 
After Eight (från mamma&peter)
 
Party Light ljus (från mamma&peter)
 
Kopp och fat x4 stycken (från min syster Lena)
 
Muffinsform + muffinsformar (från min syster Lena)
 
Hemmagjort godis (från mostrarna Pernilla och Maria)
 
Julgranskula med mitt namn på (från Ted)
 
 
Jag är supernöjd med alla julklappar jag har fått denna jul, tack så mycket alla! ♥
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0