Sommaren börjar lida mot sitt slut

2015-08-24 @ 20:31:42
Hejhej!
Jag har arbetat min sista dag på Ica för denna sommar, eller ja det var typ 1,5 vecka sedan jag gjorde det. Jag har dock inte hunnit skriva om det, jag är nu tillbaka i Gävle. Förra veckan spenderade jag och sambon uppe i Åre där vi har upplevt gamla minnen, vandrat, träffat lite folk sen hållandstiden och tagit det allmänt lungt. Blev dock lite tråkigt slut då jag blev magsjuk men börjar återställa mig. Skönt att det inte blev i mitten på veckan. Kommer visa er lite bilder från våran tid där uppe i morgon (kommer nog dock upp någon bild i detta inlägg) 
 
Annars är det bara bra, har en ledig vecka nu sen på måndag börjar allvaret och allt va det innebär med skola och plugg! Men det ska ändå bli skönt att få lite rutiner i vardagen. Puss
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0