Första dagen på andra året

2015-08-31 @ 22:24:46
Hej!
Då har man gjort sin första dag på andra året på förskollärarprogrammet  i Gävle känns bra. Vi har haft en heldag på SIlvanium vilket är Kulturcenter är i Gävle. Där vi har fått träffat personer som arbetar som konsulenter och producenter på Region Gävleborg, Riksteatern och Länsmuseet. Det var helt helt okej första dag med lite workshops. Så nu börjar allvaret på riktigt med studier. Lektion imorgon också där vi kommer få introduktion till första uppgiften som är ett kulturbesök mycket mer vet jag faktiskt inte.
 
Imorgon händer även en annan roligare sak, jag och världens bästa sambo firar 3 år! Vilka fantastiska tre år jag haft tillsammans med honom, den personen som jag älskar mest av allt, han som gör mig till världens lyckligaste tjej. Jag älskar dig ♥ Så vi har bokat bord på Oleary´s så vi ska dit och äta och bara ha det mysigt!
 
Puss och godnatt!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0