Fysikprov

2015-04-15 @ 09:38:55
Hej!
Nu på morgonen är det bara plugg som gäller om ca 3,5 timme är det dags för fysikprov. Hur ska det gå? Det är den stora frågan men vi hoppas såklart att det går bra, ska göra mitt bäata och mitt yttersta för att de ska gå vägen. Detta är ju skriftligt till skillnad från proven vi haft i kemi och teknik där de har varit svarsalternativ samt att man fått veta på en gång när man skickade in det om de var godkänt eller ej. Så kommer det inte vara denna gång så då lär man gå och vara orolig och fundera om man klarat det eller ej. Hoppas dock han rättar snabbt så man får resultat snabbt så man kan förhoppningsvis släppa den delen och ägna sig helt åt biologin som startar samt de sista momentet i kursen! Nej tillbaka till fysik och plugga, jag önskar alla en bra dag :)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0