Hej

2014-06-14 @ 22:37:00
Hejsan!

Jag har kommit hem till Kopparberg nu dock var det ca 1,5 vecka sedan. 
 
Var meningen att jag skulle vara ledig denna vecka och börja jobba på måndag nu den 16 men så blev det inte. Chefen undrade om jag ville starta tidigare för att komma igång. Så jag började redan i tisdags och har nu jobbat tisdag-fredag och idag är det lördag så jag är ledig idag och imorgon sen drar jag igång på måndag igen. Skönt att ha kommit igång då det är midsommarveckan nästa vecka och det vill säga KAOS ;)
 
Aja, det ska nog gå bra hoppas jag. Så ja jag lever i alla fall och ska väll återigen försöka blogga lite mera.
 
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0