Vinter eller sommar?

2014-12-06 @ 21:28:18
Jag måste säga prata (läs: skriva) om årets julkalender.
 
Ska dem inte vara sådär härligt juliga med granar, snö och bara allmänt julmysiga? Det tycker jag i alla fall man ska längta till julen och räkna ner för varje avsnitt som går...
 
Årets julkalender Piratskattens hemlighet som utspelar sig på Orkidekusten där de springer runt i klänning och t-shirt och badar i havet och solen lyser på stranden. NEJ, jag får inte något julstämning överhuvudtaget känns mer som jag kollar på sommarlovsmorgon och det är mitt i sommaren. Det är det inte, vi i början på december och bara 18 dagar från julafton. Jag har hört/läst att den ska vara inspelad i Kroatien, vad hände med Sverige (dock har vi inge snö här heller men i alla fall). Jag vill ha en julkalender som är "julig" inte en som får mig att längta till sommaren.
 
Dock tycker jag den är bra men kanske inte som julkalender, kommer nog end följa den kan ju hoppas att den blir lite mer "julig" ju längre tiden går och ju närmare jul vi kommer!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0