Regn och ännu mera regn...

2014-12-10 @ 14:06:09
Ja här i Gävle så regnar det och är +4 grader ute. Vi börjar snart närma oss mitten på december vart är snön? Nu tycker jag det börjar bli riktigt drygt jag vill ha snö nu helst igår. Det blir ljusare ute nu är det bara grått och kallt och ruskigt. Ge mig ett vinterklätt landskap med snöhögar och snö på granarna.
 
Vad tror ni blir det snö till jul eller får vi uppleva ännu en grön jul som förra året (i alla fall där jag var, där var det grönt). Julkänsla har jag inte det minsta tyvärr eller lite men jag hoppas det kommer mer, kommer nog kanske när man börjar baka lite och man tar fram granen.
 
Om mindre än en vecka åker jag till Kopparberg och spenderar min jul där med nära och kära. Om en vecka sitter jag i Kopparberg kanske skriver jag ett blogg inlägg då också vem vet, har ju gått bra ett par dagar med lite uppdatering :D
 
Nu ska jag återgå till min VFU-rapport. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0