Näst sista dagen!

2013-05-30 @ 21:42:13
Hej!
Det är imorgon sista maj det vill säga dagen har kommit då vi slutar på Hålland.
Vart, när och hur har det kunnat gå så här fort, var ju nyss jag kom hit med mamma kom in i ett tomt rum där bara möblerna stod efter väggarna. Nu sitter jag där igen det är nästan helt tomt på rummet det är tillbaka på ruta ett igen. Ändå så är det 9 månader sedan och nu åker man snart hem lämnar Jämtland. Underbara fina Jämtland för visst har jag haft det bra här uppe i norr av 9 månader har man kunnat åkt skidor från typ november fram till i början av maj det är sjukt egentligen.
 
Jag tänker att en års resumé kommer upp när jag har kommit hem och kommit i ordning och lite så. Jag har i alla fall haft ett fantastiskt bra år här uppe.
Nu är det bara att återvända till Kopparberg, så får vi se vart jag hamnar i höst, förhoppningsvis i Gävle!
 
Kommer ju stanna här på skolan till lördag morgon, så jag hinner nog skriva något inlägg till innan jag lämnar Jämtland.
 
Puss
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0