Hej då Jämtland

2013-06-01 @ 09:25:36
Nu har jag sovit sista natten här och nu lämnar jag Hålland, Åre, Jämtland för en tid framöver. Jag har haft 9 månader här uppe fått se denna underbara natur, dock inte lika roligt att gå upp för alla berg, men det är så värt det när man kommer upp en bit och kan se ut över en underbar natur. Jag har haft ett bra år här, fast vintern var lång så har det varit bra ändå. Maj månad har ju däremot varit väldigt fin och sommaren kom fort och ja idag är det officiellt sommar då det är 1 juni.
 
Jag ska packa ut det allra sista i bilen, låsa rum nummer 6 som varit mitt hem i ett år och gå ut genom dörren till Brunkulla och sätta mig i bilen och åka ner till receptionen och lämna in min nyckel. Hej då Hållands folkhögskola.
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0