Header och lite uppdatering!

2013-07-06 @ 19:55:17
Hej!
Nu har bloggen fått sig ett litet lyft. Ska vi se om jag kan börja blogga också ;)
 
Jag har ju jobbat idag mellan 9-13. Skönt med ett litet kortis pass, och i morgon är jag ledig. Så då blir det födelsedagskalas hos moster som fyllde år igår!
Så ja morgon dagen blir bara lugn. På måndag är det dags för jobb igen. Men på tisdag då kommer världens bästa pojkvän och hälsar på! :D Ska bli underbart. Så vi får se vad vi hittar på, vi ska i alla fall åka upp till Nitten så han får se hur de ser ut där på sommaren!
 
I brist på bilder bjuder jag på en bild från mitt rum i Hålland saknar det faktiskt lite...
 
 
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0