Nya skidor

2013-01-16 @ 21:48:58
 
Hejhej!
Var ju in till Åre idag och bytte mina skidor som jag köpte i September i samband med Höstmarknaden, dessa har jag inte varit helt nöjd med. Så jag skickade iväg ett mejl till butiken jag köpt de ifrån och kunde gå med på att jag fick byta mot ett par andra i samma prisklass. Otroligt snällt då de egentligen inte gick då de inte var öppetköp på skidorna jag hade köpt.
 
Så dessa skidor har jag nu
 
Sen köpte jag även ett par pjäxor av en kompis här på skolan, då mina fötter typ bryts när jag ska ta mig mig de jag har, så nu är detta en storlek större och det går superbra att ta på sig dessa. Så nu är det en nöjd Emma som kan ge sig ut i backen och det gör vi i helgen!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0