Planering inför vecka 7

2013-02-10 @ 22:01:00
Detta var ett tag sedan, bara sisodär ett år sen! Dags att ta tag i detta igen.
 
Måndag: Skola, börjar vid 8:40 och slutar någongång på eftermiddagen. Troligtvis kommer det en person vid namn Alf hit och pratar om typ rådjur (tror jag det var) annars vet jag inte vad dagen bjuder på.
Tisdag: Östersund med klassen, bland annat till vinterstaden, vinterparken eller något sådant heter det. Så blir heldag där!
Onsdag: Lediga! Får se vad jag hittar på, blir nog troligtvis att packa och lite så.
Torsdag: Matte, mellan ca 8:40-14:00 något sådant. Packa!
Fredag: Sista matte lektionen, blir att jobba matte och fika! Packa det sista och ställa in det mesta i bilen så att jag bara kan åka på lördag.
Lördag: Lämnar Jämtland runt 9:30-10:00 för att sitta i en bil i 8 timmar och åka ner till Kopparberg igen och spendera 3 veckor på hemmaplan. Ska bli underbart. Känns som man nyss kom tillbaka till Jämtland efter jullovet men nu är det dags att åka hem igen. Ska bli kul och träffa alla!
Söndag: Inget planerat ännu vad jag vet!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0