Hoppsan!

2013-02-08 @ 20:52:44
 
Fick ett mail där de stog att Nelly sänker priset på 100 klänningar fram till måndag och de kommer att kosta 100:- styck. De vet hur man lockar köpare sagt och gjort jag beställde mig en fin klänning som egentligen skulle ha kostat 349:-
 
Det vill säga att jag sparade ju faktiskt 249:- på det köpte, kände att jag var värd det. Ett avbrott till alla dessa friluftskläder/prylar. Sen ryktas det om en vårfest här och då vill man ju ha en fin klänning sedan skolavslutning i maj. Taaadaaa då har jag en klänning redan fixad! Bra av mig. Sen är ju alltid paket roligt att få.
Klänningen jag beställde ser ut som den på bilden nedan!
 

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Mormor

jättesnygg / kram Mormor

Svar: Tack mormor! :)Kramar
Emma

2013-02-10 @ 10:46:52

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0