Hejhej

2013-02-22 @ 22:20:44
Dumt av mig att jag inte har bloggat, i alla fall jag har kommit hem till Kopparberg (eller ja de gjorde jag för typ en vecka sedan) och jag stannar i två veckor till. Nu på måndag börjar min praktik som jag ska ha i två veckor, sa ju vara på dagis här i Kopparberg, ska bli riktigt kul faktiskt. Sen jag kom hem har vi mest tagit det lungt, igå var jag, mamma och Peter till stugan och sov över tills idag. Åkt skoter och lite så, super fint väder hade vi igår och hyffsat bra idag. Mycket roligt. Imorgon blir det en heldag i Örebro. Först ljusparty hos moster, ska bli kul att träffa alla. Sen blir det att åka till Marieberg och det för att sedan åka hemmåt.
 
Ja, på söndag blir det nog att ta det lungt, försöka skriva ihop ett litet personligt brev så att man innan februari (har jag tänkt mig) kunna skicka ut lite förösk på napp till sommarjobb!
 
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0