12 december

2013-12-12 @ 23:36:49

Hej 12 december det innebär också att det är 12 dagar kvar till Julafton. Om 7 dagar åker jag till Kopparberg för att fira jul med min fina familj, samt hälsa på lite släkt och så. Ska bli riktigt roligt. På tal om min släkt så måste jag säga Hej genom bloggen till min fina mormor som läser min blogg, fast jag inte har skrivit på jättelänge, men nu så är jag tillbaka igen många kramar till dig mormor!

Annars så har jag och älskling idag varit och handlat julklappar det gäller att vara ute i tid, ganska lugnt i affärerna idag! Skönt det, så man slipper denna julstress :)

Nu är det dags att gå och lägga sig, kramar!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0