Välkommen till Brunkulla!

2012-09-16 @ 15:51:00
Nu ska ni få se hur det ser ut i huset där jag bor.
 
 
Detta är våran hall som vi kommer in i när vi kommer från ytterdörren ingången där till höger är till nedervåningen som ser typ exakt likadan som övervåningen (där jag bor) så ni får kommer att få se hallen och övervåningen.
 


 
Trappen upp till övervåningen.
 
 

 
Hit kommer man när man har kommit upp för trappen precis där till höger finns det en dörr (som inte syns på bilden) som är till tvättstugan.
 
 

 
Detta är våran tvättstuga med en tvättmaskin och en torktumlare och vi är 8 stycken som delar på denna. Hittils så funkar det jätte bra!
 
 



Detta är vårat kök som vi är 4 stycken som delar på (finns ett exakt likadant på undervåningen också)
 


 
Hall innan man kommer in till tv/vardagsrummet som ligger utanför köket så till höger i bild längst ner går man in till köket. Där till vänster så kommer man in i ännu en liiiten hall ochdär finns det tre dörrar en dörr till mitt rum sen en dörr till en toalett/dusch och sedan ett till rum där min granne bor.
 




Detta är vårat tv/vardagsrum och ett sådant finns också på undervåningen typ exakt likadant!
 
 

Nu har ni fått sett vart jag bor och hur det ser ut innanför väggarna, ett väldigt mysigt hus och sjukt skönt att det bara är 8 stycken i vissa andra hus här på skolan är de mellan 20-30 personer i samma hus. SÅ jag är väldigt glad att jag bor just i detta hus.
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0