Lever fortfarande

2012-09-09 @ 22:50:07
Som sagt jag lever, bara det att vi inte fixat internet ännu det kommer fixas i veckan. Förra veckan var vi ju på 5 dagars tur kom hem i fredags eftermiddag. Bara ladda om batterierna och ge oss ut på tur på onsdag eller torsdag igen.. Men de tar vi då orkar inte ens tänka på det nu, trött efter förra turen fortfarande.

Vad har hänt i helgen jo varit till Lundhags två gånger varit till Åre. Sen idag hade vi söndagsmiddag, supergott fläskfile med två olika fyllningar och sedan klyftpotatis till. Vi hade efterrätt också men ingen orkade den så vi kör den imorgon :) Nu är det sängen som gäller för min del och väckarklockan står ställd på ca 7 imorgon. Frukost runt 8 tiden. Nu har ni i alla fall fått en liten uppdatering har förresten lite bilder att visa från turen också då vi var uppe på ottfjället men ja de bilderna lägger jag upp när jag fått internet på datorn.
Puss och godnatt!

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Susanna

Hej igen.

Jag har för mig att det var Viking jag bodde i... Svårt att komma ihåg namnet. Det är iaf det stora huset som är typ rakt fram när man kommer ut från huvudentrén till skolan. Jag bodde i det första rummet direkt till höger när man kommer in (man gick kanske upp för en liten trappa eller nåt.. Kapprum till höger där två rum delade på en toa och då var mitt rum det till höger (det stora) med värsta fina utsiken över ristafallet... :) Åh, vad jag saknar Hållandstiden.. Hoppas att du får det himla bra. Ett fint utflyktsmål om ni har någon helg över innan det blir vinter är Trondheim, det ligger bara 20 mil bort, är en fin stad och har Ikea. :) Hoppas att du överlever vintern i fjällen, bli inte förvånad om snön kommer redan i början av oktober.. Kram

Svar: Hej!Aha okej, hmm ja det kan nog vara Viking, haha har knappt själv lärt mig vart husen ligger! Åh ja visst är Ristafallet fint skolan ligger ju perfekt så varje gång man går till huvudentren så ser man de, sen på morgonen när dimman ligger längst hela Indalsälven super fint! Aha jasså har de, de var bra och veta ja det ligger ju faktiskt hyffsat nära :D

Ska försöka överleva här upp, aaa de sägs ju att de kan komma tidigt här uppe, redan lagt sig snö på Åreskutan.
Kram
Emma

2012-09-10 @ 11:54:09

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0