Lediga

2012-09-24 @ 23:32:05
Vi är inget annat än lediga på denna skola ;)
Började redan när de andra drog ut på tur på torsdagen då var jag ju ledig torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag sedan var vi i skolan onsdag, torsdag och fredag sen nu är vi lediga lördag, söndag, måndag och tisdag! Det är nice. Mycket prat om dagar där.
 
Annars vad har jag gjort idag, vaknade typ vid 11 av att M knackade på dörren ;) annars varit till skolan och ändrat adress och bett om en ny skrivbordslampa så jag inte har någon. Drog iväg till Åre tillsammans med M, M och A. Som förövrigt är ny i klassen alltså A, så det är trevligt med lite nytt folk. Var med M till v-centralen innan vi åkte ner på stan och kollade lite i affärer, sedan gjorde vi ett stopp på Åre bageri som för övrigt är jättemysigt och har jätte gott fika bröd. Så om ni är i Åre besök Åre Bageriet ligger typ bredvid Systembolaget, Apoteket och Konsum. Som sagt värt ett besök, och inte farligt dyrt heller jag tog en coca-cola i glasflaska, en gigantisk muffins och en chokladboll och de blev 80:-
 
Tillbaka hem tog det lungt nu på kvällen har vi kollat på film och typ ätit mat, slapp dag. Imorgon kommer de också bli en slappdag men det gillas!
Nu dags för sängen, godnatt :)

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Susanna

och glöm inte att kolla in Åre chokladfabrik... Mums mums.... :)

Svar: Där har jag redan varit eller var där med mamma, får åka dit snart igen ;) Vi tänkte åka dit i går men hade innan varit på Åre Bageriet (har du varit där?) supergott så vi var inte så taggade för mera godis ;)
Emma

2012-09-25 @ 14:22:50
Postat av: Susanna

Nope, har inte varit där.. Vet inte om det fanns när jag bodde på Hålland, men var aldrig där.. Vi hade u-landsfiket varje onsdag istället, kör de fortfarande med det? (u-land säljer billigt fika på kvällen, olika teman varje vecka)

Svar: Aha nej det kanske det inte gjorde. Vilket år gick du här förresten? :) Ja de hade för någon onsdag sedan om de var förra med temat choklad så ja de finns kvar :) fast nu har jag inte hört så mkt om de men kommer nog igång snart mera :)
Emma

2012-09-25 @ 16:04:52
Postat av: Susanna

hmm. vad jag fick tänka nu när du frågade mig om årtal... 03-04 tror jag.. har jag för mig... Det är lite coolt att du går på samma ställe ju :)

Svar: Hehe ja, aha okej typ 9 år sedan då? :) Ja det är faktiskt coolt :D
Emma

2012-09-26 @ 15:53:04

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0