Hejhej

2012-09-12 @ 15:46:34
Det är onsdag och ca en timme kvar till middagen. Plockat ihop lite saker ute i vardagsrummet&hallen som hängt på vädring. Hela klassen imorgon går ut på en fem dagarstur mot sylarna själv stannar jag hemma. Eftersom jag lyckats få urinvägsinfektion, eller ja inte alls så lyckat. Jag hoppas de tas en massa bilder där uppe så jag kan kolla när de kommer hem. Ja de blir ju borta över helgen och kommer tillbaka hem på måndag, kommer nästan vara helt ensam i huset ;)
 
Annars så är de bra med mig, trivs riktigt bra här uppe och på skolan. Ska dock bli kul nästa veckan när vi kommer igång med lite vanliga lektioner och man kommer in lite mera i ett schema.
Tänkte visa en liten bild som jag tog innan mötet i aulan tagen utanför vårat hus.
 

 Kan man något annat än att älska utsikten?
 
Annars då nu när jag har ett par dagar att typ göra ingenting så kommer det nog bli en hel del bloggning måste föröska komma igång nu när jag fixat internet. Måste ju kunna gå tillbaka senare och se va jag gjorde här uppe i Jämtland, så ett par inlägg kommer det. Samt att jag måste föröska fixa eller jag är typ klar men posta inlägget + bilder från året på Grebbestads fhsk! Så ja nog är jag sysselsatt, ska nog inte vara något problem sen ska jag göra en uppgift och sedan ett litet fördjupningsarbete.
 
Skriver mera imorgon, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0