Dagens matval

2012-09-15 @ 13:46:17
Dagens svåra val är vad ska jag göra för mat?
Kan antingen göra korvstroganoff med ris eller så kan kan jag göra pasta med pasta sås.. Dagens ilandsproblem. Men just nu lutar det mera åt de sistnämnda det vill säga pasta med pasta sås, vi får se va jag väljer. Återkommer med den frågan till senare...
 
Annars då det är lördag idag och jag tar det mest lungt denna helg. Bara typ 2 dagar kvar tils huset fylls upp igen, längtar! :D Vad händer ikväll då, jo lägger mig nog framför tv:en och hoppas på att det visas något program som jag kan kolla på som sagt inte bara välja och vraka mellan en massa kanaler nej nej här har vi 3-5 kanaler typ Svt1, Svt2 och Tv4 sen någon mera konstig kanal!
 
Vi får se vad som händer skriver mera senare, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0