Dagens lista - Onsdag

2012-09-12 @ 19:06:16
Dagens låt: Får säga alla möjliga låtar som just nu sjungs i köket (de lagar mat inför turen och lyssnar på musik och sjunger med) jag älksar att bo på internat!
Dagens dusch: Senare ikväll.
Dagens frisyr: Uppsatt som vanligt
Dagens smink: Mascara i morse men tog bort den efter jag målat dit de för kladdade bara.
Dagens kläder: Jeans, linne, tjöja och sjal!
Dagens händelse: Hmm inte en aning, mest varit en massa dötid idag i skolan.
Dagens planer: Dagen är ju snart slut, men ska iaf hinna med en dusch senare ikväll.
Dagens vill ha: Lundhagsbyxor!!!
Dagens saknad: Alla där hemma :)
Dagens tråkigaste: Att klassen imorgon går ut på en femdagars tur och jag är kvar här på skolan :(
Dagens måste: Inte så många måsten idag fatkiskt.
Dagens dricka: Juice, vatten och tranbärsdryck.
Dagens köp: Inget.
Dagens mat: Frukost, fm fika, lunch och middag.
Dagens mående: Jag mår bra förrutom urinvägsinfektion :(

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0