Brandalarm

2012-09-16 @ 19:58:35
Brandalarmet gick i huset bredvid det vill säga i Guckuskon. Var väll på dryga timmen innan vaktis kom förbi och stängde av. Sen var han hit på ett besök också hörde ett "haaaalllååå är det någon här" gick ut ur rummet och sa hallå. Han ville bara kolla vart de som bodde i huset hade tagit vägen men det visste inte jag. Så han frågade om helgen hade varit lungt och varpå jag svarade att det hade den varit. Sedan önskade han en trevlig kväll och jag önskade detsamma! Det är alltid trevligt med besök speciellt när det är gansak så tomt här ;)
 
Tänkte lägga mig i soffan och kolla på tv om ett tag, ska ju vara nya Beck i kväll så får kolla på den. Sen sova så det blir måndag någongång! LÄNGTAR, ska bli så kul att alla kommer tillbaka. För börjar bli ensamt och tråkigt nu ;)
 
skriver kanske ett inlägg innan jag går och lägger mig annars imorgon bitti, puss
 

En bild på underbara Jämtland. Bilden är tagen mellan Undersåker och Hålland för typ 2 veckor sedan!

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Susanna

Är inte norrland fantastiskt?? :) Satt och läste igenom en hel massa inlägg från dig, och det där med nysnö och sol i skidbacken, det kan du få OFTA under vårvintern... :) (min mission är ju att få ALLA jag känner att flytta norrut ;) ) Förskolelärareutbildning finns i Luleå och Umeå, säkert också i Östersund (mittuniversitetet)... Men det är ju ett år bort.. Trist att du inte fick följa med på turen :( Hoppas att du har hunnit njuta lite av omgivningarna, även om det är lite trist när man är själv... Har du lyckats lista ut vem som är Hans Bohlin ännu? När jag gick där var u-lands klassrum bredvid bibels iaf, typ när man gick ut den lilla dörren till matsalen. Jättefin bild du har som ny header. Ska du inte fara hem något förrän höstlovet? Har du mycket kontakt med dina kompisar från Grebbestad?
Kram från Susanna som längtar efter vintern...

Svar: Hej!Norrland är verkligen fantastiskt! Aaa ska bli så härligt, synd dock att liftkortet är så dyrt. Men tänker att jag går ju bara här en gång så lite måste man unna sig tycker jag! Hehe tycker jag låter som en bra mission ;) Jadå lite grann, hmm nja har ju inte varit så mkt i skolan blir nog lättare till veckan när vanliga lektioner och så drar igång :) Så ska nog föröska lista ut det :) Tack så mycket bilden är tagen på Ottfjället när vi var där på 5-dagars tur. Nej det blir på höstlovet som jag åker hem nästa gång om ca 1,5 månad, känns så onödigt och åka hem bara över en helg som tex marknads helgen.. Jadå det har jag allt, vissa går ju kvar där detta år så pratat lite med de, och sedan har jag ju kontakt med Dennis så klart! :D
Kram från Emma :)
Emma

2012-09-17 @ 10:56:26
Postat av: Susanna

Dennis?????

Svar: En kompis hon heter egentligen Sara men hon kallas Dennis ;)
Emma

2012-09-18 @ 10:09:20

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0