25 september

2012-09-25 @ 15:29:32
Kallt, grått och trist ute!
Är snön påväg? Det återstår att se..
 
Lediga idag också, jag och M har varit till Åre idag igen. Kollade runt lite, sen var vi också till Järpen och handlade och var till Lundhags också. Jag bara MÅSTE köpa mig ett par Lundhagsbyxor. Dock får de vänta till helgen då de har lite erbjudande då de är Höstmarknad sedan att Lundhags tydligen fyller 80 år så de gillar vi starkt!
Annars bara tagit det lungt idag och de kommer vi fortsätta med. Skola imorgon som sagt, faktiskt ganska skönt och komma igång tycker jag så ska bli skönt! Visst det är skönt att vara ledig men blir tråkigt efter ett tag..
 
Skriver mera senare, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0