Söndag

2012-11-18 @ 22:42:44
Då är det söndag igen, veckorna går så fort. Vad har man gjort denna sändag då, jo imorse eller ja förmiddags (då affären inte öppnar förrens 12 i Järpen) så var jag och B och handlade vi gjorde storkok idag och på menyn stog det tacos som det oftast gör när vi gör storkok, men jag klagar inte det är gott!
 
Har också tagit det lungt, hjälpt till att städa M rum och gjort i ordning hans garderob som blev superfin om jag får säga det själv ;)
Annars ja åt tacos vid ca 17 tiden, kollat på nu här på kvällen när M&B spelat PS3.
 
Har också möblerat om mitt rum men möblerade tillbaka ungefär lika fort igen som de stod blev inge bra, så ja nu står allt som det gjorde innan. Men ja jag fick ju städat på rummet i alla fall.
 
Det roligaste, nu för ett tag sedan tog B&M varsin sovsäck, liggunderlag och gick uppåt mot skogen för att de ska testa sova under en gran, vi fick nämligen våra nya sovsäcksöverdrag idag som vi har beställt så ja de ska testa dem. Jag stod över, känner hellre att jag kryper ner i min varma säng ;) Vi får höra imorogn hur de har gått! Det skönaste är ju om de fryser alldeles för mycket är det ju bara att gå till baka till huset och sova i deras sängar.
 
Nej som sagt dags för sängen, imorgon är det skola igen. Har eget arbete fast först ska vi lyssna på två redovisningar och sedan infofikat vid 10 efter det eget arbete. Ska också hinna med en promenad jag och M!
 
Puss och godnatt

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0