Gratis är gott

2012-11-12 @ 18:00:00
Det finns ett ordspråk (tror jag) som lyder att gratis är gott.
 
Det är ju faktiskt sant, idag har vi varit i Vålådalen på Fjällräven seminarium och de stod en STOR skål med godis och sedan fanns det olika frukter. Som sagt gratis är gott, så med fickorna fulla var det bara att sätta sig tillrätta i stolen och lyssna på diverse föreläsningar som faktiskt var intressanta. Dock sista halv timmen innan fika (ohja fika fick vi också) var lite halv jobbig. Men ja fika också det bjöds på ciabatta med briepost på, men hallå brie ost är ju svindyrt varför inte bara vanlig ost med några gurkskivor. Men ja jag klagar inte det var gott :) Nöjda och mätta åkte vi hemmåt mot skolan igen. Där jag och M nyss tog oss en promenad dock var de sjukt halt så vi gick en kort promenad men endå skönt att komma ut. Snart så blir det att käka lite mat!
 
Imorgon är det också Fjällräven seminarium, så gratis är ott fortsätter i morgon också ;)
 
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0