Fjällräven Seminarium

2012-11-14 @ 15:54:23
Våran lärara frågade om vi ville vara med på fjälläven seminarium som skulle hålla till i Vålådalen på fjällstationen där. Vi tackade ja och 12-13 november var bokade. Det var ett 2 dagars seminarium där vi fick välja vilka delar vi ville gå på. Jag och några till gick på nästan allt, intressant emellan åt. Dock otroligt trött på diagram och kartan på sverige, norge och finland som visades på typ varannan sida på allas power point presentationer.
 
Samt att hälften var typ på norska så lite svår men lite nytt har man allt får lära sig och det bästa eller ja inte det bästa med väldigt bra var att det fanns massa frukt (mandariner, som för övrigt var hur goda som helst åt en massa under dessa två dagar, äpplen och päron) samt en MASSA godis ni vet sådana dära twist (svin dyra) sådana godiasar fanns och daim godis. Sjukt gott, sen fick vi också fika där de bjöds första dagen på ciabatta med brieost på andra dagen kanelbulle och senare samma dag ciabatta med skinka. Vad hände med vanligt vitt bröd med typ en ost skiva, skinka och typ gurka på ;) Men jag klagar inte var riktigt gott. Så jag är nöjd över dagarna.
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0