GRATTIS EMMA

2012-05-05 @ 23:17:00
Idag fyller jag 21 år, grattis till mig själv!

Min dag började med att jag kom tut i köket och där fann jag detta på bordet (bilden nedan ↓). Scones, muffins, blommor, paket och grattis kort. Så fint gjort och det var jätte gott. I paketet låg det en receptbok 500 juicer & smoothies det uppskattas, så innan vi slutar här lär vi testa något recept :)



Min dag fortsatte med en dusch och fixa i ordning mig för att sedan gå till tidningsrummet och få lite fika, det var nämligen öppet hus i skolan mellan 11-14 då det idag är folkhögskolans dag runt om i hela Sverige (vi hade ju vårt öppet hus i mitten av april med utställningar och dyligt) nu var det lite mini öppet hus. Så vi fikade två gånger, haha!

Jag och J städade våra rum så nu är det fint och rent. Efter det tog jag det lungt i typ 2 timmar innan vi gick ner till Hertigen och åt mat. Där väntade ännu en överraskning, jag gick på toaletten när jag kommer tillbaka så kommer servitören med glass min tanke var då "jaha beställde de förrätt de som satt vid bordet bredvid oss" men icke han kom fram till vårt bord. Jag hörde att någon fyllde år här, grattis. Sen åt vi upp all glass/grädde/kolasås tillsammans med varisn sked ^^

Tillbaka till skolan proppmätta. Satte oss i köket spelade lite kort och drack te. Sedan började de spela kubb utanför så stog i vårt kök med fönstret vidöppet och kollade på.

Fin dag, en väldigt fin dag! TACK ♥

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0