3 nätter kvar! Måste bara skriva ett litet...

2012-05-15 @ 23:40:32

3 nätter kvar! Måste bara skriva ett litet till inlägg fast klockan passerat läggdagstid... Insåg nu att det bara är 3 nätter kvar det är ju ingenting. Kommer ju tyvärr gå jätte fort och jag menar verkligen tyvärr. Ni anar inte hur bra jag trivs här, med ALLT. Västkusten, Grebbestad, skolan, lärare och annan skolpersonal, elever, internatet verkligen allt. Får nästan lite tårar i ögonen när man verkligen förstår att detta år börjar verkligen ta slut på riktigt. Det är inget en veckas lov vi ska hem på utan nu ska man plocka ner ALLA saker på sitt rum och packa in i bilen och åka hem :( I morgon väggar vi sista dagen ute med klassen ska bli härligt och samtidigt väldigt ledsamt tänk va mycket roligt vi har gjort och fått pröva på och framförallt fått vara med om! God natt jag skriver mera i morgon.


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: felicia - fotokobran

var med och bestäm! :)

skulle vara jättesnällt om du ville lägga din åsikt! :)

http://fotokobran.se/2012/may/vad-onskar-ni-1.html#comment

2012-05-16 @ 23:22:07
URL: http://fotokobran.se

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0