22 maj

2012-05-22 @ 22:16:35
Hej
Träffade mina fina vänner P och E idag, satt på byn och stekte i solen. Så underbart väder hela dagen idag, att kunna gå i linne utan att frysa det är fiiint!

Imorgon lämnar jag Kopparberg för ca 1 vecka för att åka till Skåne och umgås med pojkvännen. Kommer tillbaka typ 31 maj. Har ju datorn med mig så blogg inlägg kommer komma även fast jag inte befinner mig på hemmaplan.
Nu dags att sova, eller i alla fall lägga mig och kolla lite på BB.

Åker imorgon vid ca 11-12 tiden dock kommer det nog bli närmare 12-12:30 om jag känner mig själv rätt. Skriver ett inlägg innan jag åker.

Avslutar dagens inlägg med en bild från underbara och saknade Grebbestad ♥


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: felicia - fotokobran

sv; okej!

Det hade jag också valt, hehe!:D

vad gör du en dag som denna då? :)

2012-05-23 @ 09:43:31
URL: http://fotokobran.se
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-05-23 @ 11:10:21
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0