Tisdagen den 13 mars

2012-03-13 @ 23:10:01
I morse när jag vaknade ville jag bara somna om, mådde inte alls bra. Bestämde mig dock för att gå upp och äta frukost, för och se om det blev bättre. Det blev det inte, men gick i alla fall till skolan. Tänkte att jag kan testa första lektionen och sen bara gå och sjukanmäla mig. Lektionen tog slut och kände mig inte alls bättre. Fortsatte dock hela skoldagen, onödigt att sjukanmäla mig när jag endå var uppe så ja fullgjorde en hel skoldag idag. Har haft engelska, kemi och matte.

Imorgon bryts alla lektioner och i stället så har vi Miljödag. Nu vad det innebär, gemensam uppstart för hela skolan 8:30 i gymnastiksalen sedan filmvisning där. Efter fm fikat så ska vi bli indelade i 3 olika grupper (dock vet vi grupperna redan då de sitter uppsatt) sedan resten av dagen blir det att lyssna på tre olika föreläsningar, workshops. Ska faktiskt bli intressant!

Så ja i morogn taggar vi Miljödag!
puss och godnatt

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0