Miljödag

2012-03-14 @ 23:05:54
Hejhej!
Idag har vi brytit alla vanliga lektioner och i stället haft miljödag hela dagen. Först genemsam information i gymnastiksalen samt filmvisning där efter fikat var vi uppdelade i tre olika grupper och gick runt till olika klassrum och gjorde olika saker. Som kollade på film, åt fairtrade choklad, tipspromenad och lite annat smått och gott. Har varit en bra dag och rolig faktiskt.

Avslutade dagen med lite lek med några kompisar, haha vi lekte sätta svansen på grisen. Sen lekte vi kurrakömma i huvudbyggnaden ^^ Sen gick vi ut på skolgården och lekte kurragömma med dunk. Mycket roligt. Nu hade jag tänkt att jag skulle sova så man orkar upp till frukosten imorgon för att sedan spendera förmiddagen nere i bunkern och plocka ihop alla vintergrejer och fixa till dem. Sen på eftermiddagen (om vi då slutar vid lunch) så åker jag ner till Skåne och till Jon. Passar på när vi är komplediga på fredagen då vi var i skolan lördag, söndag och lördag när vi var i Norge.

Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0