Göteborgsresan 23/3-12

2012-03-25 @ 14:03:20
Tänkte berätta lite om i fredags då hela skolan var till Göteborg.

Dagen började runt 8-tiden då jag klev upp ur sängen. Gjorde i ordning mig och packade matsäck var klar vid ungefär 8:45 så då gick jag ut och mötte D. Klockan 9:00 gick bussarna från skolan. Knappt en timme senare stannade vi i Ljungskile för att fika det bjöds på kaffe, te, festis och bulle. Bussresan fortsatte de hade sagt att vi skulle vara i Gbg vid ca 11:00 men vi kom nog inte dit förrens vid 11:15. Alla klasser gick och gjorde de som de hade bestämt. På förmiddagen/eftermiddagen fram till klockan 18:00 var det klass aktiviteter vi eller några i våran klass gick på universeum och några andra ur klassen gick till klättergym (tror jag det hette) där de klättrade och köpte en slack line.

Kom till Universeum vid ca halv 12 så gick där fram tills klockan 13. För att sedan möta upp några ur klassen + lite annat folk från skolan vid näckrosdammen. Där de grillade och jag och D åt sallad. Det var ju super fint väder så var otroligt skönt att bara sitta där i solen och ta det lungt. Efter litet lunch rast så satte de upp denna slack line mellan två träd sedan hade vi sysselsättning fram tills vi skulle samlas igen.

18:00 var vi vid posseidon där vi skulle samlas och bussarna skulle hämta upp oss. För att köra oss ut till Hisingen där vi skulle på Backa teatern för att kolla på teatern 5boys.com. Helt okej teatern. för att ta del av teatern och vad den handlar om och vilka skådespelare som är med kolla in DENNA länk.

Sammanfattningsvis på hela dagen så var det en underbar dag med fint väder, underbara männiksor och allt var på topp. Tänkte visa er lite bilder som jag tog på Universeum.




Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0