En omformaterad dator

2012-06-12 @ 16:11:29
Fick ett brev från Swedbank där de skrev att jag hade ett virus i min dator. Min reaktion var, va nej det har jag inte måste vara någon bluff...

Men icke som nicke jag hade en trojan i datorn som nu är borta då jag fick formatera om hela datorn. Tråkigt, men det behövdes nästan också faktiskt. Så ja nu är den ganska så tom!
Det jag tänkte göra nu är att fixa iornding på min externa hårdisk allt ligger huller om buller det är inte okej. Det måste vara ordning och reda bland bilderna. Så det ska jag ta tag i nu. Funderar också på att lägga upp lite minnes bilder här på bloggen. Tror det får bli så, men först som sagt lägga i ornding allt. Återkommer.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0