120110

2012-01-10 @ 22:57:36
Jag är så trött!!

Frukost imorse, satt vid bordet vid brasan otroligt skönt! Skola mellan 8:30-14:40 har haft engelska, kemi och matte B. Efter skolan så tog jag det lungt ett tag innan jag började dammsuga typ överallt i huset.
- Mitt rum (som det var tänkt att jag skulle göra från början)
- Korridoren
- Köket
- Trappan ner
- Ingången (där alla skor och det står)


Klockan 17:00 var det dags för storstäd på internaten också, var faktiskt mysigt och trevligt och vi var jätte duktiga. Halv 7 serverades det mat i matsalen. Bestående av någon soppa som var paj inspirerad?? Var i alla fall med kyckling (som dock såg ut som tonfisk), paprika, och broccoli. Fanns mjuka smörgåsar till också och kakor!

Måste visa va fint vårat kök blev, och för er som är intresserade av vårat kök hur det ser ut tror nämligen inte jag har visat det någon gång här i bloggen, så det är väll på tiden har ändå gått här en halv termin nu.
Förresten G sa typ värlens finaste sak till oss idag (mig, E & J) hon sa att stämningen i huset berodde på oss, då vi var så glada hela tiden och skrattade.. (hon sa det inte exakt så men typ, var det hon menade i alla fall) Det var fint sagt, och det gjorde min dag :)

Svaret på varför det är "blurrigt" i två bilder är för att det sitter bilder där, och vet inte om de vill vara med på bloggen så gjorde det "blurrigt" för säkerhets skull!




Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0