Skolan slut

2012-02-14 @ 15:39:18
Hej!
Ja den slutade för drygt en timme sedan, har kommit tillbaka till rummet och gjort lite saker. Som att kolla fb och skriver just nu detta inlägg. Efter jag har publicerat det ska jag ta tag i biologin och göra klart den. Ska även göra engelska och lite mera engelska ^^ Liten plugg dag idag, känns det som. Men så blir det ibland.

Dagen idag då, det är ju faktiskt alla ♥ dag! Dagen har dock varit som vilken annan dag som helst ;) Hade engelska i morse började skriva om en hobby så ska läsa det för klassen imorgon. Skriver självklart om fotografering. Efter det var det dags för kemi JAG HAAAAAAAAAAAAAAATAR KEMI (förlåt) men jag fattar verkligen ingenting och det börjar bli lite drygt nu ;) Aja bara bita i det sura äpplet och hoppas att jag fattar det snart...
Efter det var det lunch åt i vårat kök för var någon konstig fisk i matsalen, orientalisk fisk bara för att man sätter ett fint ord i början av maträtten så blir inte maten godare, eller?? Sista letkionen för dagen var matte b, där det faktiskt går ganska bra, det är faktiskt lite roligt. När man förstår, hade genomgång jag och en till elev med läraren, skulle bara vara en snabb genomgång det slutade med att vi satt där i ca 40 minuter ;) Men nu förstår jag lite mera :) Så ska försöka jobba lite hemma över lovet.

Som jag skrev i början ska jag ta tag i biologin nu, på återseende!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0