Kopparberg!!!

2012-02-17 @ 22:09:02
Från Grebbestad till Kopaprberg!
Det vill säga att jag befinner mig nu hemma i Kopparberg, åkte från Grebbe vid ca 14 tiden så var hemma här i Kopparberg vid ca halv 7 tiden. Mat när jag kom hit det bjöds på lövbiff, pommes och grönsaker och sallad. Jätte gott var det :)

Dagen i skolan var bra, ute på Sannäsfjorden där vi fiskade sill. Stålande solsken och klarblå himmel helt underbart. Massa fisk fick vi också elelr jag fick tre sen gav jag upp, blev nöjd med det ^^ Var där till ca 12 tiden sen åkte vi tillbaka till skolan och åt mat där. Packade det sista och åkte. Elelr åkte förbi sportshopen en sväng innan jag åkte hemmåt.

Imorogn blir det att åka upp till stugan, så stananr där tills söndag så kommer hem då. Så blir inte så mer uppdate förrens söndag eftermiddag/kväll. Så vi hörs då, kommer säkert lite bilder också då jag tänkte ta med mig lilla kameran upp. Så bilder söndag kväll eller måndag. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0