God natt världen!

2012-02-13 @ 22:46:51

Egentligen är det ett felaktigt uttryck eftersom att vissa delar av världen vaknar typ nu eller om någon timme. Haha lite långdraget kanske. Klockan är i alla fall ca halv 11. Vilket är en bra tid att sova, fast hade varit bättre om jag hade kommit i säng vid 22 tiden det satsar vi på i morgon :) I morgon väntas en lång dag om man jämför med dagen slutar vid ca 2 tiden i morgon 4 timmar senare än idag ;) Jag har engelska, kemi och matte b. Efter skolan blir det att försöka göra klart biologin har typ 10 frågor kvar så det ska jag nog kunna hinna med i morgon annars har jag en stund på onsdag också då jag slutar klockan 10 då också. Det var nog det jag skulle skriva eller egentligen inte för jag tänkte typ bara säga god natt ;) Det blev lite mer en så, förresten om 4 dagar befinner jag mig hemma i Kopparberg eller kanske är i Silverhöjden det återstår att se men innan dess så är det 4 dagar kvar i skolan :) Så nu ska jag skriva det som hela detta inlägg tap tänkt för att säga god natt. Så puss och god natt skriver mera i morgon när skolan har slutat :)


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0