25 månader idag

2012-02-08 @ 12:49:58
Det är 8 februari idag, det är 25 månader sedan min pappa gick bort. Varför? Det är fortfarande svårt att verkligen inse det, eller rättare sagt att acceptera det. Än idag tänker jag, "undrar va pappa gör nu?" och om jag gör något roligt, så tänker jag fortfarande måste ringa och berätta det för pappa.
Jag har fortfarande pappas mobil nummer kvar i mobilen som en kontakt, det går inte att ta bort det, när är man så stark så man tar bort det händer det någongång eller kommer det alltid finnas en kontakt i min telefon lista som heter Pappa. Ett nummer man inte kan ringa för är inte min pappa som svarar. Utan bara en kontakt som finns där bara för att.

ville bara säga att jag saknar dig!

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Pernilla

Hej. Vet du, jag har oxå pappas (din morfar)mobilnummer kvar i min mobil. Jag tar inte bort det och idag tror jag att det är någon Lena som jobbar på Samhall i Luleå som har pappas nummer. Lite kul eftersom han själv jobbade på Samhall.

Numret kommer att finnas med i mina framtida mobiler.

2012-02-11 @ 10:01:28
URL: http://haxansurtantens.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0