Öppet hus

2012-04-16 @ 18:43:11
Det var ju dags för öppet hus nu i helgen sova var, den 14 april.
En del besökte skolan kollade runt i skolan. Gick tipspromenad, men också några var här på skoaln för att de har tänkt att söka till nästa år det vill säga blivande elever. Jag pratade med några som skulle söka här till nästa år speciellt en tjej som skulle söka till friluftsliv.

Det var då det gick upp lite för mig, att mitt år här på Grebbestads folkhögskola är snart slut. Det kommer nya elever och ska göra det vi har gjort under året. Men nej jag vill inte att det ska vara nya elever, jag vill inte sluta. Jag vill fortsätta detta är ju vårat år. Men som sagt snart är det slut ca bara en månad kvar. Bara tre hajker kvar, ena nu på torsdag/fredag sedan 3-4 maj och sist 10-12 maj. Det är inte mycket kvar, det blir att ta vara på dessa sista dagar till 120% om inte mera. Jag trivs så bra, men livet går vidare och jag ska till nästa skola och söka lite äventyr där. Det är då, jag lever i nuet så nu njuter vi av sista månaden här på Grebbestads folkhögskola!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0