Mitt andra hem

2012-04-08 @ 22:47:11
Hej, det är söndag idag men jag är fortfarande kvar i Kopparberg (eller är egentligen i Silverhöjden) då man är ledig imorgon också så åker jag till Grebbestad imorgon. Längtar tillbaka så vill ha tisdag nu så skolan drar igång så man får träffa alla underbara människor. Självklart har detvarit roligt att vara hemma ocksådessa dagar, träffat familjen och vänner. En trevlig vistelse hemma.

På fredag det vill säga om mindre än en vecka så kommer mamma ner till mig och hälsar på eftersom att det är öppet hus på lördag (14 april) så det ska bli roligt!

Nu dags att sova, godnatt

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Pernilla

Hej Émma. vad ska du göra till hösten?

2012-04-09 @ 17:49:55

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0