Detta tycker jag

2012-04-21 @ 20:30:43

Detta köpte jag för ett par dagar sedan, men eftersom att internet muppade och inte fungerade till och från blev de aldrig att jag la upp detta inlägg så får helt enkelt bli nu!


Calippo shots - Strawberry & Lemon
En ny glass från GB, den fanns ju för ett par år sedan men försvann men nu är den tillbaka i en ny smak. Vad jag tycker om den då. Den smakar typ ingenting, en STOR besvikelse faktisk. Tyvärr, minns att den "gamla" smakade mycket mera. Så tyvärr inge bra betyg på den
1/5

Coca-Cola Vanilla
Den är ju inte ny, men var ett tag sedan jag såg den. Så var tvungen och köpa den och kolla om den var så god som jag minns den. Det var det, super god. Härlig vaniljsmak. GILLA! Om ni aldrig smakat, så smaka denna ni blir inte besvikna om ni gillar vanilj.
5/5


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0