Planering inför vecka 37

2011-09-12 @ 23:03:02
Måndag: Dagen har redan varit.
Tisdag: Båtresan blev ju som sagt inställd så ja blir att ha vanliga lektioner. Slutar 17:45, efter det blir det att göra en uppgift till skolan.
Onsdag: Skoldag, har två lektioner endå slutar jag 15:50 har ju dock håltimme från ca 10 fram tills 13:40  och där emellan är det ju lunchrast också. Måste packa vad jag ska ha med mig hem och vad jag ska ha med till hajken mellan tors-fre
Torsdag: Vi drar på hajk, paddla kajak! Om vädret tillåter vill säga.
Fredag: Kommer hem från Hajken och när jag kommit tillbaka till skolan lägger jag typ bara in sakerna från hajken tar den andra väskan och sätter mig i bilen hemmåt till Ställdalen.
Lördag: Hemma!
Söndag: Tillbaka till Grebbestad frammåt kvällen!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0