Planering för vecka 39

2011-09-26 @ 15:37:29
Måndag: Skola fram till 12:30 efter det lunch sedan just nu håller jag på och tvättar. Eller ska bara tvätta två maskiner sen ska jag skicka ett sms till en kompis och säga att han kan ta resten av tvättiden! Bättre och dela än att det ska stå tomt i typ 3 timmar. Efter det eller ja lite senare när tvätten är klar och jag har hängt den så blir det att fixa till någon mat att äta.
Tisdag: Lång dag i skolan, från 8:30-17:45 med engelska a, Kemi a, Matte b och bild. Bara ta det lungt på kvällen.
Onsdag: Engelska a på morgonen sen vid typ 10-tiden ska jag åka in till Tanum och sedan tillbaka lunch och sedan planering i bunkern inför torsdag och fredag för att sedan avsluta dagen med biologi a.
Torsdag: Orientering/kartkunskap efter skolan blir det att packa inför hemresan. Inte så mycket att packa dock men det ska ju göras.
Fredag: Orientering/kartkunskap, efter skolan åker jag typ direkt hem så hoppas påa tt sluta tidigt så att man kommer hem i tid.
Lördag: KOPPARBERGSMARKEN
Söndag: KOPPARBERGSMARKEN, sedan åker jag tillbaka till Grebbestad mot kvällningen ska försöka åka runt kanske 16-17 tiden. SÅ jag kommer tillbaka till Grebbestad i lagom tid så det inte blir så sent.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0