Måste ta upp detta!

2011-09-08 @ 13:56:51
Hejhej! I dag i skolan fick vi paneradfisk, potatis och typ remuladsås. Typ det godaste som finns, men inte här. Får lov att säga att det är dålig mat, eller kanske inte dålig. Men inte alls så god.

Allt jag gör här jämför jag med Gamleby, det blir nog lätt så tror jag. Måste säga att Gamleby ligger lite mera plus i alla fall med maten.
Fikat som vi får här vid ca 10-tiden består av knäckebröd och typ mjukost och vanlig ost? I Gamleby fick vi typ 4 olika sotrets bröd om inte mera, fanns knäckebröd, och skorpor + lite olika pålägg. Det fanns ett så sjukt gott bröd i Gamleby som jag saknar vääääldigt mycket! Även att vi i Gamleby alltid fick vatten och två olika juicer oftast fanns det lingon och sedan bytte de ut mot tropisk eller äpple. Samt så kaffe och te fanns det. Här får vi juice, vatten, äppeljuice, kaffe och te på frukosten men till fikat och maten finns det bara vatten, kaffe och te..

Så sammanfattnings vis, maten är bättre i Gamleby!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0