Lite trött är jag allt!

2011-09-25 @ 20:14:21
Hejhej!
Börjar bli trött, har varit i Uddevalla/Trollhättan hela dagen. Kom hem för typ 1,5 timme sedan, så just nu gör jag inte alls så mycket. Eller jag packade upp sakerna som jag hade köpt idag, bland annat världens skönaste filt från Rusta ^^

Klockan är nu lite över 8 i morgon är det skola igen, dock så slutar jag vid 12:30 så det är skönt och vid 15 ska jag tvätta och har tvättid fram till 19:00 men tror nog inte jag behöver så mycket då jag tvättade två maskiner i onsdags (tror jag det var) men nån maskin blir det ju..

Skulle kunna gå och lägga mig nu men känns ju inte så roligt så får vänta ett par timmat med det, får väll hitta på något att göra typ redigera lite bröllops bilder? :)

Puss skriver mera senare.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0