:(

2011-09-28 @ 00:08:25

Jag måste skriva av mig lite innan jag sommar. Eftersom att min bil är trasig eller jag vet inte kanske går att åka med den kortare sträcker. Så fick ju jag ta mammas bil ner till Grebbestad och nu i helgen ska jag åka hem. Fick veta i dag att det är värre med bilen. Så nu kanske jag måste ta buss eller tåg tillbaka på söndag. Som jag typ vägrar då det tar typ 6 (!) timmar och sådan jäkla om väg att man måste åka till göteborg för att komma till Grebbestad. Jag orkar inte det och måste typ åka hemifrån på söndag vid ca 1 tiden. Känns lv lagom kul att åka hem då. Typ kommer hem sent på fredag och åker tidigt på söndag. Inte så lockande.. Får se hur det löser sig. Okej 2-3 timmar är ok med tåg det funkar men inte 6 timmar. Och kollade swebus också men finns ingen hållplats i närheten. I Kopparberg finns det men inte i Grebbestad, och detta ska vara en sommarstad och turiststad. Aja nog pratat, som sagt vi hoppas det löser sig eller om det slutar med att jag sätter mig i ett hörn och gråter ;) det återstår att se! Puss och god natt


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0