Jag börjar tröttna på denna förkylning...

2011-09-13 @ 13:04:11
...som aldrig vill ge sig riktigt. Har knappt sovit något i natt pga huvudvärk. Huvudvärk när jag vaknade också så det resulterade att jag blev hemma. Trodde det började bli bättre men tydligen inte, hostan vill inte heller ge sig. (om det fortsätter får jag nog köpa hostmedicin) Men tänk positivt det blir nog bättre snart. Det blir skola imorgon i alla fall. Längtar super mkt till torsdag när vi ska ut och paddla kajak. Ska bli riktigt roligt, beroende på vad vädret säger då, de har ju lovat storm idag så får se om det fortsätter. Då vi ska ut på havet och paddla så är storm inge bra ;)

Väderprognosen idag visar att det på torsdag ska vara sol och lite moln och fredag ska det vara sol! Vi kan ju hoppas på att de stämer, vore ju underbart! puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0