Helt sjukt!

2011-09-14 @ 11:42:38
Det slutade med att (vi) kom hem vid 03:00 inatt typ. Så efter ca 4,5 timmes sömn inatt är jag faktiskt ganska så pigg, om jag ska vara ärlig trodde jag skulle vara tröttare. Hade engelska A i morse mellan 8:30-9:50 sitter nu och väntar på min andra och sista lektion för dagen som är Biologi som börjar 13:40-15:50, fast där emellan om drygt 50 minuter är det lunch sedan planering i bunkern. Vi åker eller ja paddlar ju i morgon och är borta till fredag. Det betyder att jag idag har ganska mycket att göra. Ska för det första baka pizza med hela köket idag, sedan packa både för hemresa och packa för hajken. men det ordnar sig, ska nu när jag skrivit klart detta faktiskt plocka ur min resväska som jag hade med till Jon i helgen har inte hunnit packa ur det ^^ Eller rättare sagt inte orkat packa ur den, så jag ska ta tag i det nu!

På återseende..

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0