1 september

2011-09-01 @ 21:37:49
Lite bittert.. hela klassen gick idag ut på vandring och ska sova över tills imorgon. Själv är jag hemma, spydde i natt och min hals tar död på mig typ. Har jätte ont, och som varje gång jag blir förkyld får jag även ont i öronen. Drygt!!

Ska ta och sova nu hade jag tänkt. Imorgon ska ni få se bilder på mitt rum och även lite bilder från semestern och lite sådant, en dag med mycket bildinlägg kommer det att bli.

Ska tvätta för första gången också här på skolan, mellan 15-19 har jag tvättid!
på återseende imorgon.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: mamma

hej emma

stackars dej som är sjuk, men det blir fler utflykter så krya på dej

Marika

2011-09-01 @ 22:29:38
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hej hej! Vinnaren i tävlingen om namnsmycket från Xenobia Design är nu utsedd. Kika in på bloggen & se om det var du som vann! Om du inte vann, var gärna med i min nya tävling & testa lyckan igen =).



Kram Nathalié

2011-09-02 @ 15:37:06
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hej hej! Vinnaren i tävlingen om namnsmycket från Xenobia Design är nu utsedd. Kika in på bloggen & se om det var du som vann! Om du inte vann, var gärna med i min nya tävling & testa lyckan igen =).



Kram Nathalié

2011-09-02 @ 15:37:11
URL: http://yarp.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0